Hej!

Hallå!
Ja då var man här igen! Idag är det söndag och imorn är det Måndag! Det enda som är kvar av helgen är den sega känslan av att vara bakis och det enorma godissuget! Så ikväll måste det bli en stor förbannade godispåse!
Men nu ska jag sluta klaga!
Vi vann ju en hockey match igår!! 6-4 mot Bjurfors! Så nu slipper vi åka direkt ned till Div 3, plus att man får spela hockey i 5-6 veckor till!
Den oväntade festen igår blev ju lyckad ändå, med mammas vin och cider i en påse så begav jag mig ut i dimman och det blev en bra kväll! Jag måste dock flytta för att när vi ska ta taxi hem så är det alltid jag som måste stiga av sist och därmed betala hela resan! Men det drabbar ju ingen fattig iofs!
Simma lungt!
/M

Kommentarer
Postat av: Anton

Snyggt! Bjurfors ar val ingen dalig skalp?!

2010-02-15 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0