oh så quiet!

roat mig med att vara lite halvintresserad barnvakt ikväll, nu har dom små trollen gått å lagt sig, vilken skillnad på ljudnivån! mitt tillfälliga rum har blivit ockuperat av en av dom, så att jens kommer bli väckt lagom tidigt imorrn känns givet! just nu håller mumintrollet på att ta hjärndöda egobilder med en ekonomikamera från nå thaiföretag, tror de följde med en hemhjälp på köpet, men trollet gillar att städa så hon tackade för erbjudandet men avböjde... fadern då, va gör riktigt han? ligger i en blandning mellan foster och V ställning, kan inte vara helt bra för en gammal kropp, men samtidigt, gör han de ett bra tag till så kanske ja blir lika lång som han äntligen!!
brorsdottern betygsatte mig tidigare i ett halvhjärtat försök att imitera lets dance, poängen vart väl inte riktigt va ja hade hoppats på, men va fan, hon e ju typ 8a, då hon växer upp så kommer även hon förstå riktig talang då hon ser den!! mitt fotarbete var klanderfritt!
går lite halvsegt med renovering av lägenheten... hittils har jag typ rivit ner ett halvt överskåp :P men kommer bli en uppryckning till veckan!  frågan e bara hur man ska ha råd att göra som man vill? sen så suuger ja på att välja tapeter, kan det vara så att man verkligen inte får va i besittning av en penis om man ska klara av sånt? måste nog fråga morre, han har alltid haft de lättare att hitta sin feminina sida!
När ska Elin Kling tappa fokuseringen å gnägga, och därav visa sitt rätta jag som en fyrbent rackare som springer på solvalla?
Kommer Malin säga rakt ut att hon skulle göra allt, å då menar jag ALLT för stefan sauk? Mumintrollet tycker han e lik min daddy, men ja anser att han mer är lik jonas gardell, kanske eventuellt jonas eklund!
Jessica Almenäs var den, enligt säkra rykten som fann Elin Kling då hon bara var en liten ponny, tog hem henne och tog hand om na! väldigt fin gest enligt mig... för i övrigt så va hon finare som blondin!
Willys näsa borde få en egen regering!
Var det bara jag å pappa som förra veckan såg Claudias nippelshow?
Ne nu svammlar ja mest bara på här!
pöss //J

Kommentarer
Postat av: Ante

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA !!!!!! Fyfan va detta lyfte min bakisdag ! brajens ! ;D

2010-02-13 @ 14:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0