Sexy voiice!

Hej!
Idag mår jag lite bättre så nu kan jag skriva i bloggen :D Jag har fått en "sexy voice" som man får när man är sjuk bara så ni vet!

Anton och Alex: Vid den rådande stunden så frågade inte vår vän Jonas om namnet så jag tror att vi aldrig får veta Blondies sanna identitet, kan hon ha varit ett fragment av våran fantasi?? Är rädd för att vi aldrig får veta vem denna superkvinna är! Men mysteriet kvarstår!

Nu på lördag kl 14:00 är det bara att ni beger er till Nordanå och fikar i deras fik! Där kommer det att vara en mycket söt ung man som ska sjunga 2 låtar ur hans hjärta + andra talangfulla sångare som sjunger också! Så kom och ta en bulle eller två! :D

Nu ska jag lägga mig och se en till dokumentär, har hunnit med 4st när jag varit sjuk och jag tror nästa jag ska se handlar om nån gammal farao och hans skatter! Blir intressant att se hur mycket pengar han hade!
Hade!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0