Snowboardstar Oscar!

Hej!
Allas våran egen snowboardstjärna Oscar har gjort comeback i bloggen?! Det gillas! snygg film! Jag tänkte försöka få med Jens att göra en snowboardfilm också men det skulle nog mer luta åt en komedi eller kanske en parodi fastän vi skulle försöka vårat bästa! Men det skulle nog bli awesome!
Första jobbdagen efter förkylningen gick bra idag också...men nu har jag börjat bli nervös inför lördag, kommer rösten att hålla? Den som kommer dit får se ;).
Helgen börjar närma sig också och Melodifestivalen!! Det är ju ett måste att se! En musiknörd som jag kan ju inte missa det!
Nu blire lite gitarr och sång för att lugna mitt sinne!
SES!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0