Yeehaw. upd.

MEN TJAA !
Nu har jag vart mr. produktiv ett tag. Har städat/tvättat/lagat mat SAMT vart o kollat in ett taxeringsfritt arbetstillfälle (...) . Ska känna lite lugn nu med COD MW 2 som är världens skönaste MP online spel just nu !

Tatueringen är klar nu också, blev riktigt bra med den sista touchen i söndags :) Får ta och ladda upp en bild på den senare ! :) jepp jepp !

Är iofs på ett bra humör, men kände för att göra en lista, för jag har inte gjort nån än:

Saker som kan dra åt helvete:
  • Säkert! (Annika Norlin)
  • Bananflugor
  • -25 C
  • Månad då räkningarna övertar inkomsten (fkassa backlash)
  • Hanna Hellquist på morgonpasset, JÄVLA spånkorg.
  • Varslingar
  • Nya MAX reklamen med den retarderade kvinnan som narraterar, seriöst, TYST !
  • Att jag fått sån oanstädigt lite timmar på brädan hittills i vinter
  • Att Nicklas Kronwall är skadad
  • Anna Ankas mediacirkus (goes without saying eg.)
  • Anna Book (goes without saying igen)
Så mkt fick det bli nu, fyllde på lite eftersom jag insåg olika felaktigheter i världen.
Jag är inte arg, jag är bara less.
HAAARE GOTT !

/Ante

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0