Back from the dead!

Nej, det är inte kungen av varken pop eller rock, inget månglidande och pungklämmande, inget höftshakande....
nä det är helt enkelt "Iron Jens Järnmannen legenden Ågren" som mot alla odds har kämpat sig igenom förkylningen!! såg att mårre gjort en cool lista igår så ja ska göra en jag med nu tänkte jag! (dock inte helt likadan)
Idag har jag velat ha:
  • Sömn
  • Snus
  • Kaffe
  • Snus
  • Kaffe
  • Varm bil
  • Tjejen som stod vid övergångsstället i stan vid lunch
  • Respons från tjejen vid övergånsstället
  • Lunch
  • Ferrarin jag nätkollade bilder på
  • Snus/Kaffe
  • Sömn

Säkert glömt en massa, men orkar inte tänka.
pöss //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0