Den siste moikanen!

Den enda som är kvar i skiten denna helg! Känns det som iaf, nån far till Storuman, nån far till Umeå och nån far till åre...
Har suttit hemma en lördagskväll helt själv med endast en katt som har sprungit och irriterat mig.
En sak jag har kommit på är att själv är bästa sällskapet, jag får välja film helt själv och jag säger aldrig emot om jag vill stänga av filmen för att den är för dålig. Tur man har sina vänner som alltid finns där och vill hitta på nåt(när dom håller sig hemma!) annars skulle man nog tråkas ihjäl!
Med det sagt så avslutar jag detta ganska tråkiga inlägg!
Puss
/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo själv är ganska bra sällskap men de blir trist i längden. Även om ja hade sällskap igår av Dex så somnade vi både vid 22-tiden. Im getting old man=)



Men maten va good...

2010-01-24 @ 09:10:07
URL: http://abeautifulmess.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0