Det är lugnt Runnis!(Rundblad)

Efter att ha fått lite distans på besvikelsen vi alla kände natten mot måndag så känner jag att jag inte ska skylla allting på Rundblad efter som att vafaan! Vem gör inte misstag och i en sån pressad situation? Ok man kan säga att "Dom ska klara av det, dom är tränade" men ändå? Dom förtjänade inte att vinna den matchen ändå så! Dom spelade såååååå långt ifrån sitt toppspel, och klarar man inte av det i en semifinal så kanske man inte hör hemma i finalen?

Det var min åsikt iaf! :)
Anyhoooo... idag blev en riktig slappardag, träningen blev inställd pga att det var för kallt och jag har suttit och sett på film/spelat nhl10 och gta4 :) men måste fasen skaffa mig ett jobb, nån som vet nån som behöver en nybliven lastbilschaufför?

Ikväll kanske det blir att köpa Battlefield 2 och se om det är nå ball spel?
Tjing tjong!
Jens va fin outfit du hade på dig idag! gillar att du ger modetips för slackers! ;)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0