funderingar

ja va ska man göra sen, sitter på tänkarstolen å funderar om kvällen, löser även ett å annat världsproblem! en sak ja funderat över är att nästan alla krig bottnar i religion, varför kan inte folk bara acceptera att vi tror på olika saker? den största boven e ju kristendomen, alltid nån kristen rackare som står utanför min dörr å ska trycka på mig "kunskap" till alla tänkbara dörrknackare, vill ja ha de så finner ja de själv.. de är inte så att ja råkat missa er, tro mig! i den frågan vill ja även passa på att ge lite cred till övriga religioner, kudos för att ni inte plingar på min dörr, de är uppskattat!! =) ne nu flummar ja bort här, åter till kvällsfrågan... eller nä, tar de som de kommer!

btw, schyman, du är de du vill visa att du inte är!

pöss //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0