One heck of a weekend!!

ja vad ska man säga, grymt bra helg!
FREDAG

Fubbe drar igång stora raggen! synd bara att hela hennes släkt va där också :P


På vägen hem så fick jag å anders bevittna ngt helkul! man ser inte så bra men långt framme på vägen är det en cyklist som just vurpat, väääldigt underhållande! =)
kommer inte ihåg vad de va anders sa ja skulle skriva här, men det var ngt om ngn som va störd enligt han iaf!
synd att de inte knäpptes bilder på mig, anders å fubbe då vi "dominerade" dansgolvet, jag har nog aldrig sett maken till stelare killar, vi va inte awesome... mollys va dock en hit enligt mig, mycke blandat folk, skitball!
LÖRDAG

lördagen började med sång från mårten (kommer lägga upp video på det senare) sen fick jag bevittna ngt som kanske e fastbrännt på min näthinna!
jajjemen, det är det där som kommer va kvar! fast personligen så anser jag att dom va lite fega, varför köra heldräkt då man hade kunnat göra det ännu mer awesome med bara löv?
inga mer bilder nu, men lördagskvällen fortsatte med en skön vinst mot hv, bra match!
sen ut på mollys igen! mer dans å mindre stelhet, sen hemgång efter en liten detour som inte gick helt enligt planerna,, well played du! =P
räcker väl så för nu!
pöss //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0