Att festa med sopgubbar är nåt som alla borde prova!

Efter en helt underbar kväll igår så känner jag mig inte som en krigare direkt :p
Var och åt mat på hockeyn(blev bjuden av Mercedes!) och sen blev det att se på hockey också...ganska usel match men Braik vann iaf.
Sen blev det utgång med jobbarkollegorna och det var nog bland det roligaste jag har varit med om på senaste tid! Dom går ut så hårt, och sen går dom hem tidigt när dom, som dom säger "känner av det lite".
Sedan blev det station 8 och efter 12h drickande så somnade jag som ett barn efter ett skamligt förslag av en viss "lady of the evening" :D
Nu intas soffan snart, kanske blir att se nån film eller så kanske man ska se Glee ännu en gång! :)
Hade!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0