ja vad ska man säga?

Efter en i mina ögon, samt anders så var det en bra för-förfest, sen då den "riktiga" förfesten, den hade ingredienserna för att vara bra, men ngt stämde inte riktigt så den var som mjlk vars datum gick ut igår, den går att dricka, men om du har en annan fräshare mjölk så nog fan dricker du den hellre!
sen ut på station... återigen så var upplägget aldeles utmärkt, bra med folk, bra mix av di både könen, samt bra stämning... men återigen, ngt var inte helt rätt, varken jag eller anders kunde riktigt sätta fingret på det hela, kan der ha vart underskattning typ i paritet med hitler VS. sovjet? eller kanske överskattning? fel på mig och anders? (hahaha, som att det nånsin är det, skärpning för fan!)
nu iaf så sitter jag och längtar till vofflor som skall gräddas imorgon, kvällens bästa idé!! nu kommer en bild som är talande för våran kväll!
extremt bra hantverke av anders att skapa den där negativa smileyn!
pöss//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0