Även en blogg har sina formsvackor!

Vi har en just nu...med 1 febrig(och tydligen döende) :P och en som är så trött så han orkar inte skriva!
Jag ska iaf göra mitt bästa att komma på nåt vettigt eller så blir det bara en massa lösa ord.
Kan ju göra en populär grej bland bloggare en "idag har jag känt" lista :)
Idag har jag kännt mig:
  • Stressad
  • Trött
  • Lite mer trött
  • Gitarrsugen
  • Sångsugen
  • Less
  • Kissnödig
  • Bajsnödig
  • Mätt
  • Hungrig
  • Och helt jävla perfekt!
Ok det blev inte det bästa blogginlägget som gjorts i världshistorien men...Jag är bäst ändå!
Här har ni iaf låten som har spelats i Mårtens hjärna idag:
Godnatt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0