denna ljuva vintertid!

visst är den slut snart? jag börjar vara hyffsat less på att skotta snö och vurpa på röven! sen att de ska vara så jävla kallt att man blir naturligt stelopererad bara man går ut e ju sjuukt! ne ge mig sommar, en god grillad köttbit å en kall öl så ska ja inte klaga nå mer =)

ooh, btw.. såg igår en ganska hjärndöd grej... jag kom å körde ut ur en rondell, där ja körde ut ur rondellen ser jag då en billist som istället för att helt enkelt köra ett varv runt rondellen får för sig att göra en saxvändning just vid in/utfarten till rondellen,,, hela denna manöver tog väl ca dubbelt så lång tid att genomföra än vad rondellkörning ett varv hade gjort... haha, så jävla idiotiska vissa är!

pöss //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0