Jens+Snö+Skottning=Jens vill sova!

om då ändå snön inte hade vart så jävla tung, sen att då ja nyss kollade ut å såg till min stora förtvivlan att det typ e lika mycke att skotta igen! men det är ett problem för morgondagen!
skumt att man inte hör ngt om "klimathotet" i media nu då de e vinterväder, men vänta ni bara, om det råkar bli 2 dagar med nån stackars plusgrad så ska ni se att det tas upp igen.. OMG JORDEN KOMMER GÅ UNDER!! själv så gör jag då mitt bästa varje dag för att få lite medelhavsklimat här uppe i norr, första ja gör på morgonen är att starta bilen å låta den stå i 20min medans ja gör mig klar så att den e varm å skön då ja ska åka iväg till jobbet =) sen så varvar jag gärna ut på varje växel, typ omvänd eco-driving! =) har inte börjat märka nå temp-skillnad än, men om alla anammar min teknik så kanske de sker lite snabbare, tänk att då skulle vi ju få ha svanar året om här!! alla ornitologer borde därav göra som jag!
såg just Glee för aldeles för många gången! men dom e ju så duktiga!
ne nu blire tagga ner kvällen med ett avsnitt greys! gonatt
pöss // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0