Musikalbög!....and proud of it!

Jag vill börja med att hälsa våran nya bloggare Anders välkommen in i våran eminenta blogg! :)
Ikväll blir det en luuugn kväll, tror jag ska köpa en jäkla massa godis och mysa som sjutton...Fast det har jag ju sagt förut så det kanske kommer att bli utgång ikväll också :p eller så blir det en ny rappakaljanight! Det skulle vara ball...Men idag blire hockey iaf!
Kan fasen inte sluta se på Glee alltså! Jag har redan sett alla avsnitt men det är en jääävligt najs serie :) den borde ses! Fast alla är kanske inte som jag, lite inne i musikaler och sånt...(tycker också om Mamma mia!)
Men alla är vi skapade olika i guds enorma mall av människor!
Ps. Om Sörböleskolan hade haft en "gleeclub" så skulle jag totalt vara med! Och jag tror jag skulle få med mig Jens! Ds.
Puss och kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0