Nu är det nära!

Helgen står för dörren!
Har tänkt på det, man lever som för 2 dagar i veckan, det är 8 dagar i mån(i genomsnitt), och 96 dagar per år.
man jobbar alltså 269 dagar för att vara ledig 96 dagar per år(räknar inte med semester då).
Bara lite intressant att se hur mycket man sliter för så lite :)
Ok nu låter jag lite pessimistisk, men det får man vara ibland...
Det sägs att ingen talar sanning som ett barn(eller nåt sånt), om det är fallet så måste jag se helt skrämmande ut!
Min systerson börjar gråta direkt han ser mig eller när jag pratar med han! Men det ska jag säga dig Dexter!
Du är lik din morbror du, och det är ett öde värre än döden, vi får hoppas för din skull att du får min personlighet och min sångröst ;)
Skämt och sido!(han är mycket sötare än sin morbror) :D
Här är han:
Annars då? Inte så mycket nytt under solen faktiskt, är så himla taggad på att sjunga! Men min eminenta sångpartner Anna och jag har inte kommit igång efter julen men vi ska nog få tummen ur röven någon dag i den närmsta framtiden!
Tjing tjong!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0