torsdag

aah, så va denna plätt-torsdag över, dagen jag äter lunch på opalen och trycker i mig en ohälsosam mängd plättar med sylt å grädde =D
ny lista idag!
IDAG HAR JAG ÄTIT:
  • 2 st tekakor med cognacmedvushrshrht (ingen vet nog hur de stavas)
  • chokladbit till 9kaffet
  • plättar sylt å grädde =D
  • chokladbit till 2kaffet
  • tragiskt nog bjöd styvmodern på pannkaka till lunch! :S
  • en kaka

american idol, alltså vilken underbar serie de är!!
övriga serier som oinvigda borde se är:
  • Entourage
  • HIMYM
  • Chuck
  • Glee (vet att mårre redan nämt de, men värt att nämnas igen)
  • Vampire Diaries ;)

pöss //J

Kommentarer
Postat av: Ricke



Jens,du får inte glömma The Big Bang Theory ;) där haru humor!! :D

2010-01-14 @ 20:47:08
Postat av: Alex

Fan att jag missar Vampire Diaries nu när vi är borta! håll ställningarna åt mig!:)

2010-01-15 @ 10:52:24
URL: http://sunroller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0